انتخاب و طراحی بنرها و صفحه فرود

نوشته شده توسط ترانه اسدزاده

انتخاب نام
بودجه کلی
بودجه روزانه
انتخاب بنر
انتخاب متن و لینک
ثبت آدرس RSS
انتخاب ویدئو
هدفمندی‌ها
پرداخت آنلاین

در مرحله “انتخاب بنرها” ابتدا باید آدرس صفحه فرود خود را ثبت کنید. (صفحه فرود: به آدرسی در سایت شما اطلاق می‌شود که کاربران پس از کلیک بر روی بنرهایتان وارد آن می‌شوند)
و البته اگر در این مرحله قصد بارگذاری بنرها را ندارید، گزینه “آپلود بنرها و مرحله بعد” را انتخاب کنید.

نوع طراحی صفحه فرود در میزان موفقیت کمپین تبلیغاتی نقش مهمی ایفا می‌کند، بنابراین مطالعه این مقاله که در رابطه با اصول طراحی صفحه فرود است، به شما پیشنهاد می‌شود.

anetwork-ircampaignsbannersسپس می‌توانید برای بارگذاری بنرها در فرمت و سایزهای مشخص شده از دو روش زیر استفاده کنید:
۱- در کادر سمت راست از دو طریق می‌توانید سایز بنرهای طراحی شده را بارگذاری کنید:
انتخاب فایل‌ها
Drag and Drop (کشیدن سایز بنرها با نشانگر موس و قرار دادن آن در کادر مشخص شده)

۲- در کادر سمت چپ امکانی برایتان ایجاد شده تا بتوانید با استفاده از بنرساز آنلاین ای‌نتورک (Banner Generator) بنرهایتان را در ۹ سایز به صورت آنلاین و رایگان طراحی کنید. برای آموزش استفاده از بنرساز آنلاین اینجا کلیک کنید.

شما با انتخاب حداقل تعرفه ۵۰۰ هزار تومان (یا بیشتر) از خدمات طراحی بنر در تمامی سایزها به صورت رایگان برخوردار خواهید شد.

نوع طراحی بنر در میزان موفقیت کمپین تبلیغاتی نقش مهمی ایفا می‌کند، بنابراین مطالعه  قسمت اول، دوم و سوم مقاله‌ای که در رابطه با اصول طراحی بنر است، به شما پیشنهاد می‌شود.

برای اینکه بیشترین استفاده را از فضای تبلیغاتی وبسایت‌های نمایش‌دهنده داشته باشید، پیشنهاد ما بارگذاری تمامی سایز بنرها است، از اینجا می توانید سایز بنرها را ببینید.

حداکثر حجم مجاز برای بنرها کمتر از ۱۰۰ کیلوبایت و فرمت‌های مجاز gif،png،jpg است.

برای امکان بررسی آمار کمپین در آنالیتیکس از روش زیر، برای صفحه فرود خود utm تنظیم کنید:

۱. ابتدا وارد لینک زیر شوید (به دلیل محدود کردن این سرویس روی آی پی ایران، می بایست از فیلتر شکن استفاده نمایید):
۲. در فیلد Website URL آدرس وب‌سایت تان را وارد کنید.
۳. در فیلد Campaign Source کلمه روبرو را وارد کنید: Anetwork
۴. در فیلد Campaign Medium کلمه روبرو را وارد کنید: cpc
۵. در فیلد Campaign Name نام کمپین تان در ای‌نتورک را وارد کنید.
 
(پر کردن فیلد های Campaign Term و Campaign Content الزامی نیست)
۶. روی گزینه Copy URL و این آدرس را به عنوان آدرس صفحه فرود کمپین تان قرار دهید.
۸. پس از فعال سازی کمپین و ورود ترافیک به آدرس مذکور، جهت مشاهده آمار کمپین‌تان را در گوگل آنالیتیکس مراحل زیر را دنبال فرمایید:
REPORTING > Acquisition > Campaigns > All Canpaigns > [select your campagin’s name]
  • آیا این نوشته مشکل شما را حل کرد؟
  • بله   خیر

جواب سوالاتون رو پیدا نکردین؟

اگر در مطالب آموزشی بخش پشتیبانی نتوانستید جواب سوال خود را پیدا کنید ،
کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند

customer care
ارسال تیکت