انواع کمپین‌های تبلیغاتی

نوشته شده توسط نیما مبارکی

انواع کمپین‌های تبلیغاتی در ای‌نتورک از قرار زیر است:

https://help.anetwork.ir/wp-content/uploads/2016/12/19-1024x404.png

 

  • کمپین بنری:‌
    در این کمپین تبلیغات به‌ صورت بنر (تصویر) – با توجه به نوع هدفمندی کمپین-  در جایگاه تبلیغاتی وب‌سایت‌های نمایش‌دهنده ای‌نتورک (۱۵۰۰۰ وب‌سایت) قرار می‌گیرد.
  • کمپین شبکه طلایی:
    نوع عملکرد آن مشابه کمپین بنری است؛ تنها با این تفاوت که هدفمندی آن به صورت پیش‌فرض بر روی شبکه طلایی قرار دارد. (شبکه طلایی ای‌نتورک شامل ۱۵۰-۱۰۰ وب‌سایت مطرح و پربازدید از نمایش‌دهندگان ای‌نتورک است که از لحاظ کیفیت و محتوا در سطح بسیار بالایی قرار دارند.)
  • کمپین درون اپلیکیشنی:
    در این کمپین، تبلیغات بنری داخل اپلیکیشن‌های موبایل (اندروید) که در مارکت‌هایی همچون کافه‌بازار وجود دارد؛ نمایش داده می‌شود.
  • کمپین متنی:
    در این کمپین نیازی به طراحی و بارگذاری بنر تبلیغاتی نخواهید داشت. در واقع تبلیغات در قالب یک متن که شامل:‌ عنوان، متن تبلیغ، لینک تبلیغ، و دکمه‌ی  فراخوان (call to action)‌ است بر روی وب‌سایت‌های نمایش‌دهنده قرار خواهد گرفت.
  • کمپین هدفگیری مجدد:
    در این کمپین، چنانچه یک کاربر از طریق بنرهای ای‌نتورک و یا به هر صورت دیگری از وب‌سایت شما بازدید کرده باشد؛ در وب‌سایت‌های نمایش‌دهنده ای‌نتورک؛ تبلیغات شما برای آن کاربر نسبت به سایر تبلیغات در اولویت نمایش قرار خواهد گرفت. (در واقع کاربران وبسایت شما برای ورود مجدد، مورد هدفگیری قرار می‌گیرند)
آمار نشان می‌دهد افرادی که از وب‌سایت شما خرید می‌کنند، اغلب کسانی هستند که برای بار دوم یا چندم به وب‌سایتتان مراجعه کرده‌اند. پس شما می‌توانید با افزایش این افراد، نرخ فروش یا نرخ تبدیل (Conversion Rate) خود را افزایش دهید.
  • کمپین RSS Feed:
    در این کمپین، بنرهای تبلیغاتی شما از ۱۰ مطلب آخر موجود در RSS وب‌سایتتان ساخته و نهایتا در وب‌سایت‌های نمایش‌دهنده ای‌نتورک نمایش داده می‌شود. در این روش تکیه بر محتوای وب‌سایت‌ است و خروجی بنرها به صورت: تیتر، خلاصه متن و دکمه فراخوانِ -مشاهده خبر- است. (کاربر پس از مشاهده بنر با کلیک بر روی گزینه مشاهده خبر به لینک مطلب مورد نظر در وب‌سایت هدایت می‌شود)
    این کمپین برای وب‌سایت‌هایی که قصد جذب کاربر بر اساس محتوای تولیدی را دارند، بهترین گزینه است.
  • کمپین ویدیویی:
    در این کمپین، تبلیغات ویدیویی داخل اپلیکیشن‎های فارسی زبان کافه‌بازار (1200 اپلیکیشن)‌ نمایش داده می‌شود و در پایان می‌توانید به کمک یک دکمه‌ی فراخوان، مخاطبان را به وب‌سایت‌، کانال تلگرام  و یا صفحه اینستاگرام خود هدایت کنید.

نحوه پرداخت در تمامی کمپین‌های ای‌نتورک به صورت کلیکی است، به استثنای کمپین ویدیویی که در ازای نمایش کامل ویدیوی تبلیغاتی هزینه پرداخت خواهید کرد.

  • کمپین آی فریم (Iframe)
دلایل و کاربرد های زیادی برای نمایش تبلیغ ها به صورت آی فریم وجود دارد، استفاده از ابزار و فضایی مجزا در یک صفحه از سایت، به شما این قدرت را میدهد تا بتوانید ایده های خود را به بهترین شکل عنوان کنید و محصول و کسب کارتان را به مشتری ها معرفی کنید. مثلا شما می توانید با ساخت یک بازی ساده کاربران را به سمت صفحات خود هدایت کنید و بیشترین بازده را از تبلیغات خود داشته باشید.
iframe مخفف inline frame است و یکی از تگ‌های HTML می باشد که برای نمایش یک صفحه در سایر صفحات استفاده می‌شود.
 در این روش شما تبلیغات خود را به صورت ریسپانسیو بر روی یک صفحه از سایت خود طراحی کرده و آدرس صفحه را هنگام ساخت کمپین وارد می کنید. توجه داشته باشید تبلیغات شما در سایز‌های زیر به نمایش در خواهد آمد:
468×60,728×90,160×600,120×600,300×100,600×300,300×600,250×250,970×90,970×250,300×50

 

طراحی ریسپانسیو:

ریسپانسیو به معنای پاسخ گرا یا واکنشی می باشد. به این معنا که طراحی صفحات شما به گونه‌ای می باشد که در اندازه‌های مختلف صفحه شما به درستی نمایش داده می شود. در طراحی ریسپانسیو همه اشیاء و تصاویر و متن ها با توجه به اندازه صفحه نمایشگر در جای خود قرار میگیرند و این امر به شما کمک می کند تا کیفیت تبلیغات شما در سایز های مختلف از بین نرود.

  • آیا این نوشته مشکل شما را حل کرد؟
  • بله   خیر

جواب سوالاتون رو پیدا نکردین؟

اگر در مطالب آموزشی بخش پشتیبانی نتوانستید جواب سوال خود را پیدا کنید ،
کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند

customer care
ارسال تیکت