سوالات متداول نمایش دهندگان

نوشته شده توسط فرشته نویدی

– چرا در بخش مدیریت، درآمد خود را مشاهده می کنم، اما به کیف پول مبلغی اضافه نشده  است؟

درآمد نمایش دهندگان به صورت روزانه محاسبه و در پایان هر ماه پس از صدور صور حساب به کیف پولشان منتقل می شود.

– پس از مسدود شدن وبسایت چه کاری باید انجام دهم؟

وبسایت های مسدود شده، پس از گذشت ۳۰ روز می توانند درخواست رفع انسداد خود را از طریق تیکت برای ما ارسال کنند. ( در نظر داشته باشید طبق قوانین، ای نتورک تعهدی نسبت به رفع انسداد از وبسایت های مسدود شده ندارد، اما شما می توانید درخواست خود را برای ما ارسال کنید)

– چرا وبسایتم برای نمایش تبلیغات تایید نشده و باید چه کاری برای بررسی مجدد آن انجام دهم؟

تایید وبسایت های نمایش دهنده بر اساس استانداری هایی از جمله:‌ داشتن محتوای مناسب و آرشیو کافی، برخورداری از کیفیت طراحی و گرافیک مناسب، عدم استفاده از تبلیغات پاپ آپ و …. صورت می گیرد. پس از اعلام علت عدم تایید وبسایت های نمایش دهنده کاربران می توانند با رفع کامل موارد اعلام شده درخواست بررسی مجدد خود را ارسال کنند.

– بیشترین ورودی وبسایت من از موبایل و تبلت هستند، استفاده از چه کد بنری را پیشنهاد می کنید؟

برای وبسایت های ریسپانسیو استفاده از کد بنرهای: موبایل – تبلت، اسکرولی و لایت باکس پیشنهاد می شود.

– برای کسب درآمد بیشتر چه پیشنهادی دارید؟

عوامل متفاوتی از جمله محتوا و گرافیک مناسب وبسایت شما در این رابطه تاثیر دارد، اما انتخاب جایگاه و سایز بنر مناسب (سایز های پرکاربرد و بزرگ) در درآمد شما تاثیر خواهد داشت. ( برای آموزش کسب درآمد از وبسایتتان به پابلیشری مراجعه کنید)

– چرا با اینکه ماه به پایان رسیده هنوز درآمدم به کیف پول منتقل نشده است؟

به علت تعداد بالای نمایش دهندگان، صدور صورت حساب ها بین ۱-۳ روز کاری ابتدای هر ماه انجام می شود.

– چطور می توانم درخواست واریزم را ثبت کنم؟

پس از ثبت شماره شبای خود (در قسمت تنظیمات و اطلاعات مالی)، از قسمت صورت حساب، در صورتی که حداقل درآمد شما ۲۵۰۰۰ تومان باشد می توانید درخواست واریزتان را ثبت کنید.

سوالات مرتبط با SDK ای‌نتورک

– چرا تبلیغ نمایش داده نمی شود؟

  • اپ خود را در پنل ای نتورک ثبت کنید.
  • اگر اپ شما تایید نشده باشد تبلیغی نمی توانید دریافت کنید.
  • توجه کنید Package name برنامه شما با Package name که در پنل ای‌نتورک ثبت کرده اید باید یکسان باشد.
  • در برنامه خود باید از app_token که مربوط به Package name که در پنل ای‌نتورک ثبت کرده اید باید استفاده شود.
  • اگر از emualtor برای تست اپ استفاده می کند و تبلیغ را مشاهده نمی‌کنید، از یک گوشی موبایل استفاده کنید.
  • اگر تبلیغات را با توجه به راهنمای پیاده سازی SDK غیر فعال کرده باشید، تبلیغات را نمی‌توانید مشاهد کنید.
  • اگر باتوجه به راهنمای پیاده سازی کلاس AnetworkAdvertising را initialize نکرده باشید تبلیغات برای شما نمایش داده نخواهد شد.
  • اگر کلاس AnetworkAdvertising را بعد از پیاده سازی تبلیغات initialize کرده باشید تبلیغات را نمایش داده نخواهد شد، از این رو بهترین مکان برای این کار در اپ‌های Native اندروید در کلاس Application می باشد که نحو‌ه‌ی انجام این کار در راهنمای پیاده سازی توضیح داده شده است. برای B4A و Unity طبق راهنمای پیاده سازی این کار انجام شود.

آموزش‌های مرتبط:

راهنمای پیاده‌سازی تبلیغات موبایلی در اندروید استودیو (Android Studio)

پیاده سازی تبلیغات موبایلی در یونیتی (Unity)

پیاده سازی تبلیغات موبایلی در B4A (بیسک فور اندروید)

 

  • نمایش تبلیغات تمام صفحه و ویدیویی نیازمند یک رخ داد می باشد (مانند کلیک بر روی یک button) از این رو نمایش این مدل تبلیغات با تبلیغ بنری متفاوت است.
  • از اتصال دستگاهی که برای تست استفاده می کنید به اینترنت اطمینان حاصل نمایید.
  • برای مشاهد لاگ های مربوط sdk از تگ ANETWORK_SDK استفاده نمایید.
  • تبلیغات به صورت پیش فرض در حالت sample نمایش داده می شوند، برای غیر فعال کردن این حالت با توجه به راهنمای پیاده سازی، هنگام initialize کردن کلاس AnetworkAdvertising این کار انجام دهید.
  • آیا این نوشته مشکل شما را حل کرد؟
  • بله   خیر

جواب سوالاتون رو پیدا نکردین؟

اگر در مطالب آموزشی بخش پشتیبانی نتوانستید جواب سوال خود را پیدا کنید ،
کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند

customer care
ارسال تیکت