سوالات متداول نمایش دهندگان

نوشته شده توسط فرشته نویدی

– چرا در بخش مدیریت، درآمد خود را مشاهده می کنم، اما به کیف پول مبلغی اضافه نشده  است؟

درآمد نمایش دهندگان به صورت روزانه محاسبه و در پایان هر ماه پس از صدور صور حساب به کیف پولشان منتقل می شود.

– پس از مسدود شدن وبسایت چه کاری باید انجام دهم؟

وبسایت های مسدود شده، پس از گذشت 30 روز می توانند درخواست رفع انسداد خود را از طریق تیکت برای ما ارسال کنند. ( در نظر داشته باشید طبق قوانین، ای نتورک تعهدی نسبت به رفع انسداد از وبسایت های مسدود شده ندارد، اما شما می توانید درخواست خود را برای ما ارسال کنید)

– چرا وبسایتم برای نمایش تبلیغات تایید نشده و باید چه کاری برای بررسی مجدد آن انجام دهم؟

تایید وبسایت های نمایش دهنده بر اساس استانداری هایی از جمله:‌ داشتن محتوای مناسب و آرشیو کافی، برخورداری از کیفیت طراحی و گرافیک مناسب، عدم استفاده از تبلیغات پاپ آپ و …. صورت می گیرد. پس از اعلام علت عدم تایید وبسایت های نمایش دهنده کاربران می توانند با رفع کامل موارد اعلام شده درخواست بررسی مجدد خود را ارسال کنند.

– بیشترین ورودی وبسایت من از موبایل و تبلت هستند، استفاده از چه کد بنری را پیشنهاد می کنید؟

برای وبسایت های ریسپانسیو استفاده از کد بنرهای: موبایل – تبلت، اسکرولی و لایت باکس پیشنهاد می شود.

– برای کسب درآمد بیشتر چه پیشنهادی دارید؟

عوامل متفاوتی از جمله محتوا و گرافیک مناسب وبسایت شما در این رابطه تاثیر دارد، اما انتخاب جایگاه و سایز بنر مناسب (سایز های پرکاربرد و بزرگ) در درآمد شما تاثیر خواهد داشت. ( برای آموزش کسب درآمد از وبسایتتان به پابلیشری مراجعه کنید)

– چرا با اینکه ماه به پایان رسیده هنوز درآمدم به کیف پول منتقل نشده است؟

به علت تعداد بالای نمایش دهندگان، صدور صورت حساب ها بین 1-3 روز کاری ابتدای هر ماه انجام می شود.

– چطور می توانم درخواست واریزم را ثبت کنم؟

پس از ثبت شماره شبای خود (در قسمت تنظیمات و اطلاعات مالی)، از قسمت صورت حساب، در صورتی که حداقل درآمد شما 25000 تومان باشد می توانید درخواست واریزتان را ثبت کنید.

  • آیا این نوشته مشکل شما را حل کرد؟
  • بله   خیر

جواب سوالاتون رو پیدا نکردین؟

اگر در مطالب آموزشی بخش پشتیبانی نتوانستید جواب سوال خود را پیدا کنید ،
کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند

customer care
ارسال تیکت